Chì sò i magneti permanenti è cumu funzionanu i motori PM?

Chì sò i magneti permanenti? Sò i magneti chì mantenenu i so campi magnetichi persistenti.I magneti di terra rara, magneti putenti fatti di metalli rari, sò u tipu tipicamente utilizatu per questu scopu.I magneti di terra rara ùn sò micca particularmente rari;solu accade à vene da a classa di metalli cunnisciuti cum'è metalli di terra rara.Ci sò altri metalli chì diventanu magnetichi solu quandu magnetizati da un campu elettricu è restanu magnetizzati solu mentre quellu campu elettricu hè in u locu.

Stu cuncettu hè in u core di u funziunamentu di i mutori PM.In i motori PM, un bobinamentu di filu serve cum'è un elettromagnete quandu l'electricità passa per ellu.A bobina elettromagnetica hè attratta da u magnetu permanente, è questa attrazione hè ciò chì face u mutore di rotà.Quandu a fonte di energia elettrica hè eliminata, u filu perde e so qualità magnetichi è u mutore si ferma.In questu modu, a rotazione è u muvimentu di i mutori PM pò esse gestiti da un mutore di mutore chì cuntrolla quandu è per quantu tempu l'electricità è, per estensione, l'elettromagnete, permette a rotazione di u mutore.

pm-motors-

I ritratti sopra mostranu un mutore à magnete permanente, o un mutore "PM".U rotore cuntene un magnetu permanente, chì dà i mutori PM u so nome. I rotori PM sò magnetizzati radiali, i poli nordu è sudu alternanu longu a circunferenza di u rotore.Un pole pitch hè l'angulu trà dui poli di a listessa polarità, da u nordu à u nordu o da u sudu à u sudu.Tramindui u rotore è l'assemblea di statore di i motori PM sò lisci.

I motori PM sò largamente usati in stampanti, fotocopiatrici è scanners.Sò ancu usati per operare valvole in sistemi d'acqua è di gasu di a casa, è ancu di attuatori di guida in applicazioni automobilistiche.

Avete bisognu di magneti permanenti per i vostri mutori?Per piacè cuntattateci per ordine.

 


Tempu di Postu: Nov-01-2017
Chat in ligna WhatsApp!